torsdag 11 februari 2010

up to date mofos

tjena alla glada och söta

inga nya inlägg på länge nu, men det händer lite i alla fall!
fler gig styrs snart, har ett POSHC i tankarna (mars, lägg det på minnet!) och
möjligtvis något mer i mangel/käng-hc. håll ögonen öppna!

(stigmatisering och palme lever är med på en samlingsplatta, checka! även många fler band, alla svenska. vulture mob! http://crust-demos.blogspot.com/ )

annars tycker jag att alla ska dra över till stockholm över valborg och kolla in vad stockholm straight edge styr! i wrestled a bear once, the chariot & the eyes of a traitor! värt.

peace out !

/xleox

1 kommentar:

  1. Fan, jag fyndade just den här sidan, bra skit! E-tunas finest ska samlas som sig bör. Hade jag bott kvar i stan hade jag gärna varit med och bidragit. Men I'll be back, fortsätt håll ställningarna så länge. /J

    SvaraRadera

about

Mitt foto
eskilstunas nya bokningsgrupp, crew och hardcore-våg. skriv för mer info, följ vad vi sysslar med här eller på myspace. PEACE!